0
محتویات سبد خرید

کمپانی داهوا به عنوان دومین کمپانی تولیدکننده سیستم های امنیتی در سطح جهان، و اولین کمپانی ارائه دهنده وضوح 4K روی کواکسیال است.DAHUA به عنوان مخترع و صاحب امتیاز اختراع فناوری HDCVI، این فناوری را به عنوان یک استاندارد جهانی آزاد معرفی نموده است.

این شرکت تا سال 2016 بیش از 800 اختراع به ثبت رسانده و طبق گزارش IHS در سال 2015 رتبه دوم بازار جهان را درزمینه تولید سیستم های نظارت تصویری داشته است که امروزه نیز آن را حفظ کرده است.

DAHUA هم اکنون یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های امنیتی در جهان شناخته می شود که با فناوری های جدید هوش مصنوعی محصولاتی همگام با تکنولوزی های روز دنیا را تولید می کند.

شرکت داهوا هم اکنون در کشور ما ایران و بیش از 150 کشور دنیا و پنج قاره نماینده فعال فروش و خدمات پس از فروش فعال دارد.

شرکت داهوا DAHUA برنده جوایز بزرگ بین المللی در زمینه تولید محصولات پیشرفته و با کیفیت از جمله برنده جایزه برند برجسته ی CSR  سال ۲۰۱۸ شد. و پنجمین جایزه برای طراحی مناسب چینی CGD  و غیره را می توان نام برد.

محصولات شرکت داهوا تقریبا همه سلایق و نیازهای مختلف مشتریان را از کالاهاب ارزان تا کالاهای گران قیمت و حرفه و تخصصی پوشش می دهد.

گروه مهندسی سیماپردازش با سابقه بیش از 10 سال در زمینه فروش و نصب و خدمات پس از فروش سیستم های امنیتی و نظارت تصویری در استان خراسان آماده ارائه با کیفیت ترین و بروز ترین محصولات داهوا به هموطنان عزیز می باشد.

گروه مهندسی سیماپردازش ارائه دهنده محصولاتDAHUAدراستان خراسان میباشد.